Conversie optimaliseren?
Heb je last van te hoge bouncerates? Verrichten bezoekers niet de gewenste acties en is de conversiepercentage te laag? Een paar voorbeelden van problemen waar conversie optimalisatie een oplossing voor biedt. Hoe? Door de mogelijke pijnpunten op te sporen en doorlopend tot vijf A/B-tests tegelijkertijd op de website te voeren. Bij een A/B-test wordt de helft van het verkeer naar versie A gestuurd en de andere helft naar versie B. Na verloop van de test wordt de winnende versie behouden. In sommige situaties wordt zelfs een multivariate test gehouden en tot vier versies tegelijk getest.
Door doorlopend te A/B-testen worden de websiteprestaties verbeterd met als indirect gevolg meer leads, meer klanten en/of meer verkopen.
De investering in AdWolves heb ik er voor 600% uitgehaald
Een echte top investering, Alles wat ik had gehoopt kwam er daadwerkelijk uit. De investering die ik in ADWOLVES heb gestopt heb ik er voor 600% uitgehaald. Enorm blij met de inzet die door dit bedrijf wordt getoond. Voor mij geen ander meer!
Michael Krosing / No Excuse
Door middel van hun diensten zijn onze verkopen al snel omhoog gegaan.
Nadat wij niet precies wisten hoe we verder moesten met het genereren van meer verkopen, zijn wij bij AdWolves uit gekomen. Door middel van hun diensten zijn onze verkopen al snel omhoog gegaan. Sterker nog er zit nog steeds een stijgende lijn in! Doordat we bijna dagelijks contact hebben, blijft onze webshop up to date. We zijn heel tevreden met de verdiensten van AdWolves en de toekomst ziet er mede dankzij hun veelbelovend uit!
Sam Boogaerdt 't Hooft / Djoez Streetwear
A/B-testen voor een hogere conversie
Meer leads, meer klanten en meer omzet uit de website. Het optimaliseren van dit proces gaat vaak gepaard met meerdere onderzoeken, tests en tools. Zo kan dit traject gestart worden met simpele tests om de bouncerate te verlagen tot uitgebreide onderzoeken aan de hand van heatmaps.
Heatmaps van Hotjar
Indien er complexere hypotheses zijn wordt Hotjar ingezet. Hiermee wordt het kijk- en klikgedrag van de bezoekers vertaald naar heatmaps. Na het analyseren kun je gegronde beslissingen nemen omtrent aanpassingen aan het design en deze vervolgens gaan testen.
Google Optimize en Google Analytics
Wij gebruiken Google Optimize als tool om A/B-tests en multivariate-tests op te zetten. Deze tool stuurt 50% van het verkeer naar beide versies en rapporteert middels een koppeling met Google Analytics de resultaten in een eenvoudig te begrijpen overzicht.