Met Microsoft Ads adverteren op Bing en vele andere zoekmachines

Adverteren in Bing is net als in Google een interessante methode om meer potentiële klanten naar jouw website te krijgen. Bing heeft een kleiner marktaandeel waardoor bedrijven Bing links laten liggen. Het gevolg? Zeer lage kosten om in Bing te adverteren.

Lagere kosten

Hoger rendement

Bing adverteren

Door in Bing te adverteren komt jouw advertentie bovenin de zoekresultaten. Het marktaandeel van Bing is klein, waardoor bedrijven focussen op Google en er dus erg veel kansen liggen in Bing. Jouw website staat hoogstwaarschijnlijk al in Bing, maar een plek tussen de topposities levert meer bezoekers naar de website op.

  • Betaal slechts per geïnteresseerde bezoeker
  • 24/7 bezoekers naar jouw site halen en geautomatiseerd omzetten naar leads
  • Inzichtelijke rapportages
  • Veel lagere kosten dan adverteren in Google
  • Adverteer net als in Google op het moment wanneer de doelgroep naar jouw bedrijf of aanbod zoekt

  • Microsoft Ads kan gesynchroniseerd worden met Google Ads. Doordat de campagnes op deze manier semiautomatisch kunnen draaien kost het adverteren in Bing minder aan campagnemanagement.

  • Doordat veel bedrijven Bing links laten liggen, is er in Microsoft Ads veel minder concurrentie en daardoor lagere klikkosten dan in Google Ads.

Betaal per klik

Je betaalt met het adverteren in Bing alleen voor bezoekers die klikken op jouw advertentie en dus naar jouw site gaan. Elke klik is een persoon die interesse heeft in jouw product of dienst wat de kans op een verkoop verhoogt. Hierdoor is het adverteren in Bing vrijwel altijd rendabel mits de site goed converteert. De kosten die je betaalt in Bing zijn aanzienlijk lager dan in Google. Daarentegen zijn ook de zoekvolumes lager.

Hoe wordt de kosten-per-klik bepaald?

Hoeveel je betaalt per klik hangt af van verschillende factoren af zoals de hoeveelheid concurrentie op betreffend zoekwoord en de kwaliteit van jouw website. De kosten zijn echter altijd op zo’n niveau dat degene die erop adverteren genoeg winst maken. Het is een eigen markt met vraag en aanbod. Als een woord te duur is adverteren er minder bedrijven op waardoor de prijs weer daalt. Benieuwd hoeveel de voor jou interessante zoekwoorden kosten? Vraag het ons gerust.

Onderhoud en optimalisatie

De actieve online-markt, concurrenten, ontwikkelingen en zoektrends zorgen er voor dat online-marketing nooit stil staat. Door campagnes actief te beheren kunnen veel onnodige kosten worden bespaard. Elke bezoeker brengt honderden gegevens met zich mee. Door met de markt mee te bewegen en je online strategie beter op de doelgroep af te stemmen kan er door constante optimalisaties betere resultaten worden behaald.

online marketing strategie bepalen

De groei van jouw bedrijf start hier

Wil jij meer klanten uit je website halen? Vraag dan een prijsindicatie aan via ons online formulier. Je ontvangt binnen één werkdag een plan van aanpak met een vrijblijvende prijsindicatie. Het vertrekpunt naar online groei en succes.

200+ uiteenlopende bedrijven gingen je voor

Ontdek een deel van onze cases

paardensupplementen nutritioneel

HorseAdds

Van 5 naar 200 nieuwe klanten per maand.

variant loodsenbouw

Variant Loodsenbouw

72% lagere kosten per offerte aanvraag

Sugru, product van HandyHero.

HandyHero

Webshoplancering naar een rendement van 500%

infosecurity belgie

Jaarbeurs

Trade en bezoekers marketing Jaarbeurs